Stokbrood en goede koffie !

24 oktober 2016 - Hanoi, Vietnam

23 oktober komen we aan in hanoi .
Wederom een drukke stad met heel veel verkeer maar hier hangt een andere vibe
Misschien Door de Franse geschiedenis die nog goed te zien is in de stad
Een wirwar van kleine straatjes met goed gevulde winkeltjes/kramen ,lekkere bakkerijen met heerlijk vers stokbrood en taarten om je vingers bij op te eten ;)

Ook is er een heel groot meer, het hoan kiem lake , met daaromheen een klein park.
De eerste dag verkennen we een beetje de oude binnenstad en laten ons rondfietsen Door een fietstaxi
Winkeltjes vol met nordface backpacks voor een habbekrats doet ons besluiten een grotere tas bij te kopen aangezien 1 van de 4 backpacks erg klein is.
Voor omgerekend 15 euro kopen we een backpack waar je bij ons het bedrag x10 moet rekenen
We eten noodle soup, skypen met zuslief en knutselen wat op de hotelkamer

De volgende ochtend slapen we heerlijk uit tot 8 uur en ontmoeten we bij het ontbijt weer leuke mensen. We laten was wassen en jersey doet wat huiswerk . Vandaag staat er een high tea op de planning laten we ons heerlijk masseren en vinden we een heus poepie chique winkelcentrum! (Menno is tijdens koprollen op bed uit zijn broek gescheurd ) dus we lopen even erdoorheen. Buiten de gucci prada versacci diorama zit er ook een mango dus gelijk een broek gescoord haha. We hebben inmiddels geregeld dat we vanavond met de nachttrein naar sapa gaan in het noorden van Vietnam . We moeten nog wachten tot 21 uur en besluiten om naar een Waterpuppet show te gaan De kinderen vinden het fantastisch

Liefs lotte

1. Rosita Wellink:
    26 oktober 2016
    Klinkt weer super allemaal! Op naar vietnam