Rijstterassen in sapa

26 oktober 2016 - Sapa, Vietnam

Oké de nachttrein hebben we overleefd . De kinderen sliepen Door het gehobbel binnen 10 minuten maar menno en ik hebben geen oog dicht gedaan
Na een rit van 9 uur komen we 6 uur sochtends aan en moeten we nog een uurtje in de bus naar sapa
Een prachtig route met vele vergezichten rijstterassen en bergdorpen.
We kunnen 8.30 al in de hotelkamer waar de kids even lekker spelen menno in slaap valt en ik mijn Facebook check;)
Smiddags gaan we erop uit voor een mooie wandeling . Het is hier werkelijk prachtig .
De rijst is helaas al wel geoogst dus de groene rijstterassen maken plaats voor bruine maar het blijft adembenemend!
We komen Door catcat een mega toeristisch dorpje maar de toegang tot de wandeling naar de waterval
We wandelen 2.5 uur en als we aan het eind van de wandeling zijn begint het te gieten. Het is nog 3 km terug naar het dorp en we besluiten een taxi te nemen
En maar goed ook want het lijkt wel of de hemel openbreekt !
Zo meteen stappen we weer in de nachttrein terug naar hanoi waar weer morgenvroeg 6 uur aankomen om gelijk Door te gaan naar halong bay (echt even googlen! )
Tot snel dikke kusssss

1. B. Engelberts:
    27 oktober 2016
    Lieve familie, wat heerlijk dat jullie zo genieten als ik de gezichtjes van de meiden zie, genieten zij er ook van hé.
    Schitterende foto's ook, geweldig hoor zo krijg ik ook een beetje een vakantie gevoel. Lieve mensen, blijf genieten ook van elkaar, ik hoor van jullie. Liefs en groetjes, Babs
  2. Lotte:
    28 oktober 2016