The end

16 maart 2017

Na een kleine week luieren, niks doen ,een echt bed en heel veel regen is het klaar ! Afgelopen ,done ,ready to go home . Mijn nieuwe nichtje vasthouden knuffelen kusjes geven en leren kennen . Al mijn lieve (schoon) zussen mijn ouders neefjes nichtjes en vriendjes en vriendinnetjes knuffelen . Ons huis herinirichten de souvenirs een mooie plek geven weer heerlijk aan het werk en al mijn lieve klanten weer zien en bijkletsen.
Hoe gaaf deze reis en de tijd met zijn vieren ook was het gemis was er ook de hele tijd. Zeker niet altijd op de voorgrond maar het was er wel.

De laatste week hebben we ook veel teruggehaald van de afgelopen maanden en over de hoogtepunten gehad met de kinderen . En waar je vooraf denkt een paar hoogtepunten te hebben op bepaalde bestemmingen is eigenlijk de reis op zich mijn hoogtepunt . Wat ik geleerd heb van mijn meiden en ze heb zien groeien maar ook de locale bevolking in Azië. De warme vriendschap in Australië , de andere reizigers die we onderweg hebben ontmoet de bizarre natuur in nieuw Zeeland etc
Maar vooral ook wat je leert over jezelf op zo'n reis . Meer kalmte en rust met de meiden en blij dat ik dadelijk gewoon weer lekker kan gaan knippen . Ook staan we vanaf april weer klaar voor jeugdzorg want daar halen we heel veel voldoening uit maar de innerlijke onrust naar nieuwe dingen blijft ! Sommige dingen veranderen niet en dat is ook oké ! Dat is wie ik ben dat hoort bij mij.
Dus als we thuiskomen gaan we genieten van alles en iedereen om ons heen en komen vast en zeker snel weer de reisboeken op tafel maar dan wel voor maximaal een zomervakantie want ik kan jullie nooit meer zolang missen hoor!!

Such a big world so little time ........

1. Anne Marijke van den Heuvel:
    Lieve Lotte,
    we wensen jullie een fantastische terugreis en een fijne tijd met jullie gemiste familieleden.
    Lieve groetjes,
    Anne Marijke & Piet
  2. Ine:
    16 maart 2017
    Lieve Lotte en familie, ik heb je reisverslagen gelezen en jullie een beetje gevolgd maar wat een fantastische ervaring!!zeg nou zelf wie maakt hun dromen waar op die manier. Jullie!! En natuurlijk blijft het gemis van familie en vrienden, maar er is nu een heleboel te vertellen en in te halen met ze, heerlijk ook! Ik wens jullie een goede reis terug en veel bijklets en knuffel tijd! Tot gauw groetjes Ine
  3. Jan en Rita Berends:
    16 maart 2017
    Hebben genoten van jullie mooie verhalen en prachtige foto's. Wat is die tijd voorbij gevlogen. Heb een veilige en goede trip naar huis.

Groeten,
    Jan en Rita
  4. Els:
    16 maart 2017
    Heerlijke verhalen. Kan niet wachten om alles te horen en klaar voor een nieuwe knip en kleur behandeling. See you soon. Goede reis.

Els
  5. Jola:
    16 maart 2017
    Goede terugreis, fijn dat jullie z'on mooie tijd hebben gehad!
  6. Rosita Wellink:
    16 maart 2017
    Lieve lotte! Een goede reis terug! Heerlijk iedereen weer zien en nagenieten van deze prachtige reis! Liefs Rosita
  7. Hanne:
    16 maart 2017
    Goeie reis Menno Lotte Jersey en Lizzy, tot gauw

Liefs Hanne
  8. Ilse:
    16 maart 2017
    Wat een mooie reisverhalen !

Fijne terugreis gewenst!

En we hebben alle vier super lang haar nu Zien jou (en je schaar) graag snel!!
  9. Doortje en Willie:
    16 maart 2017
    Hallo allemaal wij hebben genoten van jullie prachtige verhalen en de vele mooie foto's.
    Maar aan alles komt een eind.(het is wel snel gegaan )
    Een goede reis terug en tot kijk in het ook mooie Arnhem.
    Groetjes Doortje en Willie
  10. Arian:
    16 maart 2017
    Goede reis, Lotte. We hebben jullie verhalen met veel plezier en jaloezie gelezen. Vlieg voorzichtig. Tot snel! Liefs
  11. Marjorie:
    16 maart 2017
    Fantastisch dat jullie je droom hebben waargemaakt; een geluk dat alles goed is gegaan; heb genoten van het digitaal meereizen; fijn dat 'back to normaal' ook een goed vooruitzicht is met gouden herinneringen voor jullie!! Goede reis!!! Lieve groet, Marjorie
  12. Miguel:
    17 maart 2017
    Goede reis terug, en Welkom.
  13. B. Engelberts:
    24 maart 2017
    Op de valreep nog, wens ik jullie een hele fijne terug reis.
    Bedankt, dat ik mee heb mogen genieten van jullie reis en prachtige foto's.
    Welkom thuis
    Liefs Babs E.