Halong bay & cat ba island

29 oktober 2016 - Halong Bay, Vietnam

Als we met de nachttrein vanuit sapa smorgens in hanoi aankomen is het pas 5 uur
We besluiten ergens te gaan ontbijten en wachten tot het kantoor open gaat van waar wij met de bus richting zee vertrekken
Om 8.30 kunnen we de bus in en na een rit van 4.5 uur kunnen we op de boot.
De meiden vinden het geweldig dat we ook op de boot gaan slapen en willen het liefst nu al naar bed (begrijpelijk als je 5 uur op moet staan ;))
Er staat vanmiddag een lunch op de planning we bezoeken een grot zwemmen bij een bijna verlaten strand en gaan kajakken bij zonsondergang dus dat bed moet even wachten !
Het is hier werkelijk prachtig .
De groep op de boot is divers een groep vrienden uit Mexico en paar meiden uit Engeland en jongen uit Parijs een uit Taiwan en een koppel uit Zuid Frankrijk
Geen Nederlanders buiten ons en helaas ook geen andere kinderen .
Na het avondeten is lizzy echt op en ga ik met haar naar de kamer ze slaapt binnen 5 minuten
De rest slaapt ook vroeg want de volgende ochtend staat om half acht het ontbijt klaar

Na het ontbijt gaan we naar een parelkwekerij en dat is best leuk om een keer te zien
Jersey koopt van haar eigen geld een parelketting en is apetrots iedereen op de boot moet hem zien
Wij stappen met nog 2 andere over op een andere boot want wij hebben nog een nacht op een eiland bij geboekt
De rest gaat terug naar land
Dat eiland is dus wauw ! 1 nacht is echt te kort en we balen dat we de volgende ochtend na het ontbijt weer weg moeten maar goed een reden om nog eens terug te gaan zal ik maar zeggen ;)

Om 12 uur zijn we ,na een leuke kookworkshop en lunch ,weer terug op het vaste land en pakken we de bus naar ninh binh ,daarover later meer

Liefs en een dikke knuffel
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade