Magisch bagan 9-14 oktober

17 oktober 2016 - Bagan, Myanmar

Vanuit mandalay rijden we in 4.5 uur met een comfortabel busje naar bagan voor 8 euro pp
Eenmaal bij het hotel begeven we ons in luxe ! Het hotel ligt iets uit het centrum en dat scheelt gelijk enorm in prijs en nu hebben we er zelfs een zwembad bij ! Heerlijk
Voor 6 euro per dag kunnen we een ebike huren dus dat we lekker rustig buiten het centrum zitten is helemaal geen probleem.
Het hotel serveert ook pizza en spaghetti dus de meiden zijn Door het dolle heen ;)

1.5 jaar plannen begon met dit land waarvan bagan het hoogtepunt moest worden dus je kunt je voorstellen als je daar dan eenmaal staat er een euforisch en dankbaar gevoel naar boven komt
Dus bij deze willen wij alle familie vrienden maar ook mijn geweldige klanten en het werk van menno bedanken voor alle steun

De aankomende 5 dagen word het tempels kijken heel.veel tempels maar man o man wat was het mooi
De ene nog groter dan de ander of juist met meer versieringen .
De zonsondergang en zonsopgang is spectaculair dus vinden wel het geen probleem om rond half 5 op te staan
De een na laatste dag gaan menno en jersey met de luchtballon tijdens zonsopgang over de tempels heen
Dit leek ons een goede afsluiter van magisch bagan

Liefs lotte

1. Hanne:
    17 oktober 2016
    Lieve Lotte Menno Jersey en Lizzy.
    Wat fijn dat jullie zo genieten en wat ziet het er allemaal prachtig uit.
    Het is een feest om het te zien.

Liefs vanuit een herfstachtig Nederland
    Hanne
  2. Marjorie:
    17 oktober 2016
    Jullie hebben al zoveel indrukken opgedaan, mooie dingen met ons gedeeld en dan te bedenken dat jullie nog maar aan het begin van jullie reis staan!!!! Wat goed dat jullie er helemaal voor gegaan zijn om deze droom waar te maken!! Heb het goed , liefs Marjorie
  3. Leen ,Leja ,jan:
    17 oktober 2016
    Ik blijf genieten,heb het gevoel er zelf te zijn. Je foto's zeggen enorm veel. En juli blijf genieten top . Tot je volgende mooie belevenis waar we van mogen genieten.
  4. Mama Papa Oma Opa schoonouders:
    Lieve schatten ,

Wat zijn we blij voor jullie dat alles zo mooi is als dat jullie verwachtte.
    Wat lief dat je iedereen bedankt.
    Hoe geweldig dat jullie ons mee laten genieten van jullie droomreis.
    Zo zien wij de reis door jullie ogen,
    open en vol schoonheid .
    Wat zijn wij trots ,trots op jullie en op onze kleindochters.
    Geniet met volle teugen lieverds zodat wij ook kunnen genieten.
    Dikke kus en knuffels xx
  5. Rosita Wellink:
    17 oktober 2016
    Gewedige verhalen Lotte en prachtige foto's
  6. Lotte:
    18 oktober 2016
    Wat fijn dat jullie allemaal mee genieten