In de bergen van Kalaw 14-16 oktober

17 oktober 2016 - Kalaw, Myanmar

14 oktober vertrekken we om 8 uur met een niet geweldig en eigenlijk veel te klein busje vanuit bagan naar Kalaw
De helse rit duurt uiteindelijk 7.5 uur . Wat ben ik blij met primatour haha!
We zitten wel met onwijs veel gezellige leuke backpackers in het busje dus dat maakt de rit draaglijker

Kalaw stond niet in de planning maar Door verhalen van andere reizigers toch maar een tussenstop gemaakt
Je kunt er voornamelijk heel mooi wandelen en hikes maken wat ook ons plan was
Lizzy had daar echter minder zin in dus na een uur wandelen besloten dat dat hem niet ging worden ;)
Dus na 2 nachten zijn we met de lokale trein van Kalaw naar inle lake gereisd
Deze rit is ongeveer 70 kilometer en duurt jawel 4 uur ! Voor in totaal €1.50 zitten we dus een mooie rit uit met zijn vieren.
Ook hier leren we weer een heel aardige mevrouw kennen die heel veel tips heeft over de volgende bestemmingen (en ze heeft zonnebloem pitten die jersey en Lizzy zich toe eigenen)dus de tijd vliegt voorbij

Inmiddels zijn we aangekomen bij het inle meer daarover van de week meer

Liefs lotte

1. B. Engelberts:
    17 oktober 2016
    Hallo vakantiegangers, wat een prachtige foto's jullie genieten er ook echt van hé. Leuk om dit allemaal te mogen meemaken.
    Liefs Babs
  2. Hanne:
    17 oktober 2016
    Mooi al die nieuwe contacten, kijk al weer uit naar het vlg verhaal,

liefs
  3. Kelly:
    17 oktober 2016
    Jullie verhalen worden elke keer spannender. Wat een mooi avontuur! Veel plezier, groetjes kelly
  4. Alex en clazien:
    18 oktober 2016
    Wat fijn dat het jullie zo goed gaat met de heeeeeeeeerlijke vakantie ben best een beetje jaloers ( grapje ) Hopelijk loopt alles zoals jullie het gepland hebben en genieten jullie met zijn vieren van alle mooie dingen die jullie zien .Want alles kunnen ze je afnemen maar herinneringen niet dat staat vast .liefs van Alex en Clazien