Vrienden in Australië

27 december 2016 - Adelaide, Australië

Na 3 dagen Sydney vliegen we door naar vrienden in adelaide in Zuid Australië .
Ook hier weer mooie wijken schone straten heerlijk strand en daarbij de gezelligheid van dierbaren. We krijgen lekker Hollandse pot voorgeschoteld en meerdere rondleidingen in de buurt . We gourmetten met kerst,hebben de warmste eerste kerstdag ter wereld ,zakken een avondje Door ,drinken teveel wijn en genieten.
Het thuisfront word met deze dagen uiteraard nog meer gemist dus daarom is het extra fijn om bij vrienden te kunnen zijn .

Zoals iedereen waarschijnlijk weet is jersey vandaag jarig en heeft ze 1.5 jaar geroepen dat haar zomerse verjaardag het meest bijzondere van de reis zou worden! Nou is er dus gewoon regen op haar verjaardag ! Even serieus Hoe sneu is dat ?! Niet dat het koud is maar dit is vast niet wat ze in gedachten hadden. We zetten ons er overheen voor zover dat kan en gaan zoals beloofd op zoek naar wilde koala's .
Nou dat is helemaal goed gekomen kan ik je vertellen ! We liepen een wandelpad in de adelaide hills op en al snel zagen we een luie kangoeroe en even verder een hele familie ! Ook 6 koala's komen op ons pad en weer maken we belachelijk veel foto's
Jersey geniet en de voorspelde regen houd het bij miezeren .

Op de terugweg mag ze nog een verjaardagstaart uitzoeken... blackforest it is

Smakelijk.....
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. B. Engelberts:
    31 december 2016
    Lieve familie, ik wens jullie een heel gelukkig nieuw jaar en alle goeds voor 2017 toe .Geniet er nog van, weer zulke mooie foto's en van de kinderen prachtig. Lieve mensen voor jullie heel veel liefs en groetjes,
    Babs