Sfeervol hoi an en Russisch Nha trang

7 november 2016 - Nha Trang, Vietnam

Daar zijn we dan ! Hoi an stond hoog op mijn lijstje .
Ondanks dat het zo toeristisch is blijft hoi an een leuke sfeervolle stad.
Doordat het niet zo groot is is alles goed per fiets te doen die wel gratis bij het guesthouse waar we verbleven konden we die gratis pakken
Het fijne van hoi an is de ancient town die auto en (officieel) brommer vrij is . Hoewel die brommers zich daar niet altijd aan houden is het toch een verademing ten opzichte van de rest van Azië haha
Veel meer dan een beetje door de stad slenteren en fietsen doen we hier dan ook niet
We laten nog 3 jurken op maat maken (die eigenlijk echt niet meer in de tassen past) sorry menno, maar als je in hoi an bent is dat een mustdo!
De volgende dag gaan we met de trein verder naar een klein kust plaatsje om van daaruit verder te reizen naar na trang
Nha trang is een badplaats dat erg geliefd is bij de Russen en waar we veel negatieve verhalen over hebben gelezen
Voor ons alleen een tussenstop om verder te reizen naar onze volgende bestemming.
Dalat !!
Dus wij gaan nog even genieten van zon zee en strand voordat we per scooter verder reizen !

See You soon!

1. Hanne:
    7 november 2016
    Wat hebben jullie deze reis goed voor bereid lieve mensen, het is super om jullie te volgen, liefs vanuit uit nat en koud Arnhem, kus Hanne
  2. B. Engelberts:
    8 november 2016
    lieve allemaal, wat prachtig al die foto's en de vrolijke gezichtjes van de kinderen fijn te horen dat ze er zo naar de zin hebben.
    Hou het zo vast en blijven genieten.
    Liefs, Babs