Jungle, wildlife en 41 graden

5 februari 2017

Het is bijna tijd voor ons nieuwe avontuur maar natuurlijk niet voordat mijn nieuwe blog online staat.
De afgelopen 10 dagen hebben we 3 verschillende nationale parken bezocht . We hebben ontzettend veel kangoeroes en (eindelijk) wombats gezien ! We hebben in een van de mooiste baaien ever gezwommen en hebben de 3 sisters mogen aanschouwen .
De meiden hebben vreselijk hun best gedaan om korte wandelingen te maken bij 40 graden en inmiddels worden ze beloond met een weekje rust haha !

Na 5 weken rondrijden was vooral jersey het zat om de hele tijd onderweg te zijn en we hebben natuurlijk na Australië nog 5 heerlijke weken tegoed maar ook in een camper! Dus besloten we (met een beetje pijn in ons hart) om het plan om Door te reizen naar brisbane te laten varen ,aangezien die 1000 extra kilometers ook weer terug afgelegd moesten worden, en voor de rust en de zo belangrijke kwaliteit te gaan . Dus inmiddels staan we een paar nachten op een camping vlakbij Sydney waar we over 4 dagen onze camper moeten inleveren !
We hebben veel op gratis campings gestaan en ongeveer 2 a 3 x in de week een betaalde camping ivm de stroom en koelkast. Vaak stonden we dan gewoon bij een sportveld voor 15 euro wat prima werkt . De meiden miste soms een speeltuin of zwembad dus ook dat is heerlijk om nu te zien hoe ze daar weer van genieten

Wij genieten nog een paar dagen van Australië en jullie zien mijn bericht vanuit nieuw Zeeland snel tegemoet