Bangkok it is

6 oktober 2016 - Bangkok, Thailand

Na een emotioneel afscheid van mijn ouders zusjes neefjes en nichtjes was het tijd om te gaan
Eerste stop : Bangkok !
Niet zozeer omdat wij heel graag naar Bangkok wilde maar met het boeken van de vliegtickets was dit gewoon het meest voordelig !
Wij hebben de hoofdvluchten geboekt via tunafish en dan hebben we 3 vluchten ... Van Amsterdam naar Bangkok van Bangkok naar Sydney en van christchurch terug naar Amsterdam
De rest van de vluchten hebben wel geboekt via airasia en skyscanner (ideale site trouwens!)

Bangkok dus....
Het is alles wat ik ervan had verwacht.
Er zijn veel mooie tempels die echt de moeite waard zijn. The grand palace en wat prha zijn fantastisch mooi! Het park hebben we helaas niet bezocht . De legendarische ritjes met de tuk tuk vonden de meiden geweldig!
Maar Bangkok is ook vooral een grote veel te drukke stinkende stad ! Not my cup of tea
We hadden een hotel met klein zwembad voor de Kids (altijd goed) in een zakenwijk net buiten het centrum .

Tot zover genoeg Bangkok gezien morgenvroeg vliegen we Door naar Myanmar ons nr 1 op de bucketlist . Cant wait !

1. Leen ,Leja ,jan:
    6 oktober 2016
    Dat klinkt al top, nu verder gaan met genieten ,foto's maken en ons op de achtergrond lekker maken .dike kus .
  2. Jetten Hannita:
    6 oktober 2016
    AA fijn dat het goed gaat en alles tot nu toe zo is als verwacht xxxx
  3. Marije:
    6 oktober 2016
    Fijn dat jullie goed (en goedkoop) aangekomen zijn. Hopelijk brengt Myanmar je alles wat je zoekt. Ik ben reuze benieuwd!
  4. Sylvia Coppens:
    Idd Bangkok never meer
  5. Hanne:
    6 oktober 2016
    Super joh, nu op naar Myanmar, benieuwd naar het vlg verhaal.
    xxx
  6. Sabine:
    7 oktober 2016
    Ziet er geweldig uit. Wij zijn ook geen vrienden van drukke steden maar jij hebt het gezien en wij niet ;) Adelaide is zeker geen drukke stinkende stad. Veel plezier in Myanmar, benieuwd hoe daar is ♥
  7. B. Engelberts:
    7 oktober 2016
    Het ziet er allemaal goed uit mooie foto's heerlijk genieten van elkaar.
    Ben benieuwd naar de foto's uit Myanmar en naar de verhalen.
    Veel plezier verder.
  8. Rosita Wellink:
    9 oktober 2016
    Veel plezier allemaal! Heerlijk genieten!
  9. Nelly Melis:
    11 oktober 2016
    Wat leuk en idd een drukke stinkende stad maar toch vond ik het leuk om er weer te zijn
    Heel veel plezier samen en geniet er van. Ik zit toevallig bij je zus in de stoel
    Ik ga nu de foto's bekijken