Tastbaar

4 september 2016 - Arnhem, Nederland

Over precies 1 maand is het zover!
Na anderhalf jaar plannen is het nu eindelijk tastbaar. We zijn zo goed als klaar voor vertrek.
De inpaklijst is klaar , de visums zijn binnen , niet geheel onbelangrijk het budget kloppend , de route redelijk bekend een aantal slaapplaatsen geboekt en het begin van afscheid nemen voor de aankomende tijd van mijn lieve klanten is er ook !
De zenuwen zijn nu ook wel echt aanwezig vooral bij mij (lotte) en jersey maarrrrrrr.....
We hebben er enorm veel zin in !
Xx

1. Femke:
    5 september 2016
    Jajaaaa nog even en jullie gaan op avontuur!!!!
  2. Leen ,Leja ,jan:
    5 september 2016
    We zijn blij, mossen doen we je niet ;-. Je hebt aan alles gedacht. Ga ervoor. De ervaringen de dingen die je ziet. De grote onderneming met je gezin. Dat is wat telt. En natuurlijk je ziet ons allemaal even niet. Nou sowat. Een ander gaat drie weken juli iets langer. Mensen maak de tijd van je leven .ik verheug me oo alle mooie verslagen ,foto's . Heel veel plezier
  3. Adeline:
    5 september 2016
    Nou mensen heel veel plezier met zijn allen en ga jullie volgen.Erg spannend maar een geweldig avontuur. Succes. Adeline
  4. Menno:
    Ja spannend.
    Maar erg véél zin in!!
  5. Femke:
    5 september 2016
    Ohh zooo spannend en Ohhh zo leuk! Benieuwd naar al jullie leesverhalen. Eenmaal daar wordt het vast en zeker genieten en een belevenis voor jullie allemaal om nooit meer te vergeten. Heel veel plezier
  6. Carla Niesink:
    24 september 2016
    Hoi Lotte!
    Heb net een afspraak gemaakt met een 'andere' Lotte..
    Best gek hoor!
    Ik wens je een geweldig fantastische tijd met je gezinnetje !! Groetjes en liefs van Fred , Joël en Carla..
  7. Doortje en Willie:
    24 september 2016
    Heeeel veel plezier en geniet er van.
    Wij gaan je zeker volgen.

Doortje en Willie